torsdag 1. april 2010

DT Kort O Mania # 14

Så er det igjen tid for en ny utfordring hos Kort O Mania.
Oppgaven denne gang lyder slik; Lag et kort, en boks eller hva det måtte være ETTER en mal, en tutorial/oppskrift!
Her har jeg funnet malen  på CD konvolutten.
Gorjuss jenta er fargelagt med promakers. Die cut rammen fra Kort & Godt. Mønsterark fra Prima.
Teksten inni kortet er fra Storyteller.
 Til CD konvolutten har jeg brukt 300 gr akvarellpapir. Kortet har jeg så limt på konvolutten.

Ha en fin dag!

12 kommentarer:

Marianne-db sa...

Så herlig cd-kort! Nydelig motiv og farger!
Tusen takk for awarden, jeg setter kjempestor pris på den!
Stor klem fra Marianne

Jeanette sa...

Kjempefint kort med CD-lomme :) Ha en fin påske! Og takk for flott award, jeg skal få sett på det nå i påsken. Klem.

Gry-Heidi sa...

Oi, for en nydelig cd konvolutt ! Bakgrunnsarket og motivet er kjempenydelig !

Lekre blomster og bånd jeg fikk i premie :) Gleder meg til å den i bruk i påsken !

Klem :o)

Nina sa...

Wow! Super flott cd-kort med knall lekkert ark og nydelig motiv :)

Anne Bente sa...

åh..... denne var bare såååå herlig
rigtig god påske.

Pinklady 68 sa...

Nydelig CD konvolutt!

bestevenn sa...

Så nydelig CD kort du har laget.Nydelig stempel og flott tekststempel inni.

Hildegunn sa...

Veldig flott kort, herlige farger du har brukt! Lekker ramme rundt jenta!

Ønsker deg en fin påske!
Klem

Therese sa...

Så morsomt å kunne gi bort denne her da. Nydelige papirer og stempelet er kjempe søtt. Denne må jeg prøve meg på senere... ;)

Peggie sa...

Very pretty. Love the flower centers.

Jorunn sa...

WOW, så utrolig flott kort med cd-lomme. Helt nydelig.

Klem Jorunn

Helle sa...

Hei Aud-K Kirsten
Nå har jeg vært på en rundtur i bloggen din,og jeg er imponert.
Du har laga veldig mye lekkert!
Ta deg gjerne en tur innom til meg og jeg har lagt meg til som følger av bloggen din
Fortsatt fin påske ønskes til deg fra meg
Klem,Helle