tirsdag 12. januar 2010

Award!






Jeg har fått denne awarden fra Marianne og Gro Tusen takk setter veldig pris på det!! Reglene for denne awarden er følgende:

1. Kopier awarden til bloggen din.

2. Link til den personen som ga deg awarden.

3. Fortell 7 interessante ting om deg selv.

4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden til.

5. Link til deres blogger.

6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.Her er 7 ting om meg, om de er så interessante hvet jeg nå ikke, men her de i alle fall...:
*Gift og mamma til 3 gutter og 1 jente i alderen 4- 16 år.
*Har alltid likt å lage ting, kortlaging begynte jeg ikke med før våren 2008, og er nå ganske så hekta på denne hobbyen:)
*Må ha bloggrunden daglig.
*ser veldig lite på TV, lager heller kort.
*Litt for glad i sjokolade.
*Liker å gå turer.
*Klarer bare ikke å ha det ryddig på hobbyrommet.
Awarden gir jeg videre til: Benedicte, Anne Bente , Linda, Bestevenn, Nina, Linda og Gry Hedi.

1 kommentar:

Gry-Heidi sa...

Tusen, tusen takk for awarden ! Setter stor pris på at du ville gi den videre til meg :o)

Så lekkert "Footprints" kortet ditt var ! Skikkelig nyyydelig !

Klem :)